wtorek, 22 marca 2022

NAGRANIE : BLIŹNIACZE DUSZE - CZY TO PRAWDA, ŻE BLIŹNIACZE PŁOMIENIE MAJĄ JEDNĄ DUSZĘ ?


Kochani !🤩🤩🤩🤩
Nad tym nagraniem siedziałam ponad tydzień. Oczywiście nie jest ono idealne, bo dopiero się uczę. Ale chyba jest bez porównania lepsze niż poprzednie. Osobiście mam mega zaciesz. 😁🎶🖼🎥A co dla wielu z Was być może będzie najważniejsze - tym razem temat jest stricte twinowy. Staram się odpowiedzieć na temat: czy bliźniacze płomienie mają jedną duszę,  przede wszystkim na bazie wglądów, przy obecnej świadomości. 



czytaj więcej ->

Jako ciekawostkę dodam, że w trakcie montowania tego nagrania, "przypadkiem" znalazłam kolejną istotę z kawałkiem duszy twina. Siedzę w kolejnych porządkach w energii i rozmyślam nad tym, że kto by pomyślał, na początku tej drogi, o odkrywaniu i zbieraniu na raty kawałków ukochanego Dusza, pokazującego się pod różnymi twarzami to tu to tam...  - pewnie by zawczasu zwiewał gdzie pieprz rośnie. 😎Zresztą teraz tez mam ochotę dać dyla, "tak na wszelki wypadek".🤣 Ale wiem, że to tylko chwilowa emocja. Serce po chwili pewnie przestawi mnie na właściwy tor, prowadząc drogą serca, nawet kiedy ścieżka, ku prawdzie bywa bardzo długa i kręta. 
Kochani w górę serca, bądźMy silni miłością!