czwartek, 17 lutego 2022

NAGRANIE: BLIŹNIACZE DUSZE - OBECNOŚĆ

 Witajcie kochani !!! Dzięki śliczne za to, że tu jesteście :) 

Zgodnie z zapowiedziami ruszył nowym kanale na You Tube dedykowanym temu Bliźniaczych Płomieni i powiązanym tematom:

"BLIŹNIACZE DUSZE -MIŁOŚĆ, ŚWIADOMOŚĆ, PRZEJAWIENIE"


Czytaj więcej ->>


Kochani, powracam do Was po przerwie, jednej z tych jakie bywają konieczne na drodze bliźniaczych płomieni. 💗
To nagranie stworzyłam w inny sposób niż robiłam poprzednie filmiki. Taka koncepcja nagrań była we mnie już od kilku miesięcy, ale chciałam, aby wpierw ułożyły się we mnie oczyszczone energie. Co prawda tak stworzone nagranie wymaga ode mnie o wiele więcej pracy i nakładów czasu, w związku z wyszukiwaniem materiałów z prawami autorskimi materiałów, randeringiem, etc., ale czuję, że właśnie tak to ma wyglądać.
Od dawna czuję, że wiele materiałów z tej strony i moich starszych nagrań wymaga albo potężnej edycji, albo wręcz usunięcia ze względu na dawne energie oraz mój ówczesny stan świadomości i przekonania. Pewnie stopniowo będę to czyścić. A nagranie jakie dziś wstawiam, jest zainstalowane na zupełnie nowym, świeżutkim energetycznie kanale, jaki będzie w pełni poświęcony tematowi bliźniaczych płomieni, miłości bezwarunkowej, relacji duchowych i wszystkiemu co jest związane z integracją duszy i odbudowywaniem pierwotnej świadomości.
Jeśli komuś z Was podoba się to nagranie, to pięknie proszę o komenty, lajki, subskrypcję i zaznaczenie dzwonka, aby przyszłe nagrania mogły do Was dotrzeć.
----
Dla zainteresowanych: powracam też do konsultacji (aktualnie tylko telefoniczne, czyli w formie w jakiej łatwiej mi wyczuć temat i energie, kontakt: blizniacze.dusze.konsultacje@gmail.com )

Cały kanał można też znaleźć po kliknięciu w poniższy link

https://www.youtube.com/channel/UC30PXO7EntSm3rmD29g0CdQ

Zapraszam  :)

💗😇💗