środa, 18 sierpnia 2021

WITAJCIE !


Witajcie kochani !!!

Dzięki śliczne za to, że tu jesteście :)

Ruszam ze stroną i blogiem ... 

Czytaj więcej->


Niektórzy troszkę mnie "znają" i fragmenty mojej drogi dzięki temu, że założyłam i prowadziłam  zamkniętą, już nieistniejącą grupę na Facebook poświęconą tematowi bliźniaczych płomieni :  

"BLIŹNIACZE PŁOMIENIE 💜 TWIN FLAMES 💜 BLIŹNIACZE DUSZE"

Inni poznali moją historię poprzez stronę Facebook "BLIŹNIACZE DUSZE"

 https://www.facebook.com/BlizniaczeDusze/

Jeszcze inni znaleźli mnie poprzez nagrania w tym temacie na You Tube. Ale niedawno poczułam, że chcę tamten kanał zastąpić nowym -  prowadzonym z obecnego stanu świadomości i czystszej energii. Dlatego link d tego kanału dołączę do tego postu niebawem.

"BLIŹNIACZE DUSZE -MIŁOŚĆ, ŚWIADOMOŚĆ, PRZEJAWIENIE"

https://www.youtube.com/channel/UC30PXO7EntSm3rmD29g0CdQ

Stopniowo pojawią się tutaj posty, jakie mam nadzieję kogoś z Was wesprą, czy zainspirują na Waszej drodze.  Tymczasem teraz wracam do budowania całej strony. 


 Więc zapraszam Was na kolejne strony :)